подвійні стандарти депутата Безпалого О. В.

Як має поводити себе депутат з пересічними ніжинцями? Він має бути еталоном ввічливості, прикладом з питань моралі, взірцем для людей. Стоп!!! Ці правила для депутата ніжинської міської ради Безпалого Олександра Вікторовича не діють....
Моє знайомство з Олександром Вікторовичем розпочалося з Кручі. Коли ми з активістами планували висадити дерева,прибрати територію та зробити багато інших корисних речей пан депутат нас випередив. Ну випередив так випередив(але після разової акції з журналістами, Безпалий на Кручі більше чомусь не зявлявся). Зрозуміло, після цього я став слідкувати за діяльністю депутата. Одного разу в жартівливій формі зробив йому зауваження з приводу грамотності в соціальній мережі, не ображаючи останнього. І тут його
"понесло"...
Після таких висловів стало цікаво як за його голосують люди.... І тому вирішив поспілкуватись з ним телефоном.

Яким чином Ви працюєте на благо рідного міста Ніжин? Що Ви саме робите?

-Все, що ми можемо, все що в наших силах, то ми і робимо.

Як Ви вважаєте чи достойно депутата Ви поводите себе у розмові з потенційним електоратом?

-А це хто ? Ви за мене не голосували? Ви пишете не правду. Наприклад, ви про мене написали у мережі, а я нічого не написав у відповідь от так має поступати справжній чоловік. А не так як поступаєте ви, так поступають гнилі, гидкі базарні баби. Я весь час за кермом і за кермом пишу і те,що я там допустив не "сидіти",а "седіти" ви в цьому побачили негаразд. Тим паче, що я постійно за рульом. Розумію, що ви працюєте на якусь політичну силу. І мені дуже сподобалась цитата великого аграрія Яковишина із Бобровиці, Він у своїй передвиборій газеті написав. "Балакати вміють всі, а за плуг стати нікому".

Скажіть, так Ви мене навчите гімно розкидати вилами як обіцяли?

- Я можу чого хоч навчити. Я вмію все. У мене немає такого, що я чогось не вмію.

А вміння рокидати гімно вилами Вам допомагає по житті?

- мені допомагає все.

чи всі ляшківці пишаються триманням в руках вил?

а це погано? Ми на ярмарку подарували місту скору поміч це теж погано? Ви про це нічого не написали.

Чи будете Ви балотуватись в мери?

Чого я ще не знаю давайте доживем.

Пан Безпалий так і не вибачився. Прикро інше, що людина живе подвійними стандартами в соціальній мережі пише одне, а по телефону зовсім інше, ввічливо з повагою на "ви". Не знав би всієї ситуації - проголосував би за нього на місці звичайного ніжинця. Від всієї ситуації виникло єдине бажання піти в душ помитись і більше не трогати....

Автор статті Євген Ткаченко

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як ніжинська влада знищує тих, хто думає інакше?

Ніжинське ТОВ маючи значні борги і справу про банкрутство купляє Apple iPone 13

Хто не відповідає займаній посаді? Питання життя та смерті