Жах !!! Стоячі місця в комфортній електричці (розмова з очевидцями та контролером аудіо запис)
Не так давно публікували інформацію про подорож звичайною приміською електричкою Київ-Ніжин, а ще раніше знайома на своїй сторінці в фейсбуці давала інформацію про стоячі місця в першому класі регіонального потягу. Сам вирішив перевірити це, розпочавши з третього класу.
Квиток придбав заздалегідь, очікючи від поїздки швидкість та комфорт. Але не тут то було, особливо з комфортом та і запізнилась, правда лише на 12 хвилин....
І так, 27.07.2017 їду з Ніжина до Видубичів в 15-41 регіональним потягом (в народі відома як комфортна електричка) 829 в 9 вагоні.
Тільки зупинився потяг, двері відчинилися у кожному вагоні, як вкінці так і на початку, а не так як має бути, тільки там де є контролер. І натовп "повалив" у салон, про перевірку проїздних докментів мова навіть не йшлася.
У потязі шалена спека і велика купа людей. Більшість з яких виглядає розгублено, шукаючі свої місця. Нагадаю, на квитку є номер місця, яке унікальне для данного вагону, тобто пасажир сідає на вказане місце і навпаки на одне місце сідає лише одна людина. Тому нерозумінь з місцями, за визначенням, бути не може. Але люди стояли...
Пізніше контролер все ж таки пройшлася та понадривала квитки.
Біля мене стала жінка, я хотів допомогти і запитав номер місця, нащо отримав відповідь, - "у мене немає квитка" і людина пішла вкінець вагону. Сусідка по сидінню сказала, що тут немає нічого дивного, адже, зайців беруть завжди, хто ж не захоче заробити "лівих" грошей?. І пасажири знають на що йдуть. Їх туди насильно ніхто не затягував. (Правда на диктофон говорити відмовилась). Контролер запевняла, що "зайців" немає і бути не може. А коли збирався виходити підійшла і сказала, все що люди кажуть, то наклеп, вони мстять за те, що їм провідник колись відмовив у проїзді без квитка і не взяв грошей, оскільки працівники бояться втратити роботу. І відразу додала, що робота важка, зарплата всього 3500 гривень...
PS. якщо на секунду уявити, що дійсно є люди, які купують квитки неофіційно з рук контролерів, тоді ситуація стає зрозумілішою. Кошти до укрзалізниці не надходять, а по документам вільні місця є, от тоді вони і підвищують час від часу ціну за проїзд.
Щоб комфортна електричка була дійсно комфортною, незважаючи на таку ціну потрібно:
00:00 Спочатку розмова з Аллою, яка поділилась своїм досвідом поїздок в цьому поїзді
03: 50 розмова з жінкою "зайцем"
04: 15 розмова з контролерами 9 та 10 вагонів
Написав скаргу в Укрзалізницю міста Київ. Будемо сподіватись на краще! :-)
І так, 27.07.2017 їду з Ніжина до Видубичів в 15-41 регіональним потягом (в народі відома як комфортна електричка) 829 в 9 вагоні.
Тільки зупинився потяг, двері відчинилися у кожному вагоні, як вкінці так і на початку, а не так як має бути, тільки там де є контролер. І натовп "повалив" у салон, про перевірку проїздних докментів мова навіть не йшлася.
У потязі шалена спека і велика купа людей. Більшість з яких виглядає розгублено, шукаючі свої місця. Нагадаю, на квитку є номер місця, яке унікальне для данного вагону, тобто пасажир сідає на вказане місце і навпаки на одне місце сідає лише одна людина. Тому нерозумінь з місцями, за визначенням, бути не може. Але люди стояли...
Пізніше контролер все ж таки пройшлася та понадривала квитки.
Біля мене стала жінка, я хотів допомогти і запитав номер місця, нащо отримав відповідь, - "у мене немає квитка" і людина пішла вкінець вагону. Сусідка по сидінню сказала, що тут немає нічого дивного, адже, зайців беруть завжди, хто ж не захоче заробити "лівих" грошей?. І пасажири знають на що йдуть. Їх туди насильно ніхто не затягував. (Правда на диктофон говорити відмовилась). Контролер запевняла, що "зайців" немає і бути не може. А коли збирався виходити підійшла і сказала, все що люди кажуть, то наклеп, вони мстять за те, що їм провідник колись відмовив у проїзді без квитка і не взяв грошей, оскільки працівники бояться втратити роботу. І відразу додала, що робота важка, зарплата всього 3500 гривень...
PS. якщо на секунду уявити, що дійсно є люди, які купують квитки неофіційно з рук контролерів, тоді ситуація стає зрозумілішою. Кошти до укрзалізниці не надходять, а по документам вільні місця є, от тоді вони і підвищують час від часу ціну за проїзд.
Щоб комфортна електричка була дійсно комфортною, незважаючи на таку ціну потрібно:
- люди купують квитки офіційно
- кожен пасажир має бути з квитком
- заходити пасажирам в ті двері вагона, де є перевіряючий контролер.
00:00 Спочатку розмова з Аллою, яка поділилась своїм досвідом поїздок в цьому поїзді
03: 50 розмова з жінкою "зайцем"
04: 15 розмова з контролерами 9 та 10 вагонів
Написав скаргу в Укрзалізницю міста Київ. Будемо сподіватись на краще! :-)
Статтю підготував Євген Ткаченко
Коментарі
Дописати коментар